Συγκεκριμένα στο προ-πορευόμενο από εμένα όχημα στο πίσω παρμπρίζ υπήρχε μία πινακίδα όπου με μεγάλα γράμματα έγραφε την παρακάτω φράση «ΕΙΜΑΙ Μ*Λ*Κ*Σ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΤΗΝ CITIBANK». Δεν σας κρύβω ότι όπως και οι περισσότεροι οδηγοί αλλά και πεζοί ξαφνιάστηκα και στο φανάρι πήγα στο παράθυρο του οδηγού όπου ξαφνιάστηκα για δεύτερη φορά αφού αντίκρισα ένα μεγάλο σε ηλικία και σοβαρό κύριο τον οποίο ρώτησα τι ακριβώς συμβαίνει.
Για να μη σας κουράζω μετά από την ανταλλαγή τηλεφώνων (έτυχε να μένουμε και κοντά) την επόμενη Κυριακή τον επισκέφτηκα για να ακούσω την ιστορία του. (μάλιστα μου επέτρεψε να την ηχογραφήσω).
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα μου είπε, ο κ. Κώστας Κ. δηλώνει εξαπατημένος από την συγκεκριμένη τράπεζα αφού όπως ισχυρίζεται κάποια στελέχη της (χωρίς να τον ρωτήσουν και να του εξηγήσουν) μετέτρεψαν έναν κλειστό προθεσμιακό λογαριασμό του όταν χρειάστηκε να τον ανανεώσει σε επένδυση ομολόγων σε κάποια ασφαλιστική εταιρία της οποίας μάλιστα τα ομόλογα εν συνεχεία κουρεύτηκαν χάνοντας σημαντικό ποσόν από την αρχική του κατάθεση. (μου έδειξε όλα τα σχετικά έγγραφα.)
Συζητώντας επί αρκετή ώρα διαπίστωσα ότι ο άνθρωπος είχε συγκροτημένες θέσεις και απόψεις επί όλων των θεμάτων και τα χρήματα αυτά ήταν οι κόποι όλου του εργασιακού του βίου και τα οποία φύλαγε ως κόρη οφθαλμού αφού ο ίδιος αλλά και η σύζυγος του έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας.
Πιστεύω ότι όλη αυτή η ιστορία εκθέτει ανεπανόρθωτα την CITIBANK στους πελάτες της και όχι μόνο και απορώ που οι ιθύνοντες δεν τον έχουν καλέσει ακόμα για να δώσουν την πρέπουσα και ανθρώπινη λύση σε ένα ζευγάρι που βιώνει με μεγάλη δυσκολία και σοβαρά προβλήματα υγείας το τρίτο μέρος της ζωής του.
Αν δεν το κάνουν σύντομα τότε η λέξη ΝΤΡΟΠΗ θα φαντάζει λίγη για … όλους τους!
Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός από Tromaktiko