Ταχυδρόμος πολυτελείας είναι ουσιαστικά η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, τα στελέχη της οποία αμείβονται πλουσιοπάροχα για να έχουν απλώς διακοσμητικό ρόλο. Απόδειξη η περίπτωση καταγγελίας του Συνδέσμου Δανειοληπτών & Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος για πρόβλημα μέλους του με την Τράπεζα Πειραιώς.

O Σύλλογος έκανε καταγγελία στη Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στις 23-12-2015, ως κατά νόμο αρμόδιας υπηρεσίας για να εξετάσει καταγγελία του σχετικά με παράνομους ΓΟΣ, κρυφές χρεώσεις, παγίδευση σε δάνειο συναλλάγματος και εν γένει παράνομες πρακτικές εις βάρος του από την Τράπεζα Πειραιώς.

Η απάντηση ήρθε μετά από 6 ολόκληρους μήνες υπό τη μορφή μίας επιστολής όπου σε δύο σειρές ενημερώνει το Σύλλογο απλά ότι «σας διαβιβάζουμε συνημμένα προς ενημέρωση σας φωτοαντίγραφο του με αριθ. πρωτ. 64799/17-06-2016 απαντητικού εγγράφου της τράπεζας Πειραιώς, σχετικά με το ως άνω θέμα».

Δηλαδή, καμία λήψη θέσης από την Γενική Γραμματεία για τα καταγγελλόμενα, καμία έρευνα για το βάσιμο ή μη των καταγγελλομένων συμπεριφορών του πιστωτικού ιδρύματος, αλλά μια απλή διαβίβαση των θέσεων της τράπεζας, ως εάν πρόκειται για ταχυδρόμο – και μάλιστα πολυτελείας αφού το έγγραφο υπογράφεται από τον διευθυντή της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή (!) – και όχι για μια κρατική υπηρεσία επιφορτισμένη με την εποπτεία και τον έλεγχο της τήρησης της νομιμότητας εκ μέρους των τραπεζών στις σχέσεις τους με τους δανειολήπτες – καταναλωτές.

Με λίγα λόγια η συγκεκριμένη ΓΓ, τα στελέχη της οποίας αμείβονται πλουσιοπάροχα για να εξετάζουν τέτοιες καταγγελίες και να υπερασπίζονται τα συμφέροντα του καταναλωτή, το μόνο που έκανε ήταν να διαβιβάσει τη καταγγελία στη Τράπεζα Πειραιώς και μετά να διαβιβάσει την απάντηση της τράπεζας στον καταγγέλλοντα.  Ότι δηλαδή θα συνέβαινε αν η καταγγελία γινόταν απευθείας στη τράπεζα.

Οπότε, ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος της Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού: Τι ακριβώς κάνουν τα στελέχη και οι υπάλληλοί του; Για ποιες υπηρεσίες αμείβονται; Και πόσο τους πληρώνει ο ελληνικός λαός για να μην κάνουν ουσιαστικά τίποτα;

danioliptes.gr